Okej, dakle 4 anime-a koje sam dobio su - Jojo's Bizzare Adventure, HunterxHunter, Fullmetal Alchemist i Dragon Ball.
Jojo's Bizzare Adventure :
Jojo's Bizzare Adventure iliti klasa koju trenutno igram je uglavnom (po mom mišljenju) klasa namenjena za combat skills. Može se igrati poput nekog castera (ali ne mora) uz odgovarajući stand što daje ovoj klasi pomalo raznovrsnosti. I dalje mislim da je možda korisniji kao close combat borac što ću prodiskutovati u nastavku.
Moj idealan build za ovu klasu je - combat, voda i munja (Munja i voda se mogu zameniti iskreno sa bilo kojim elementom, u zavisnosti od playstyle-a) i 300 snage.
Combat je očigledan izbor, pasivna ide uz njega kao i dosta kartica iz Jojo klase. Samim tim što ne ideš Combat eliminisao si pola kartica iz klase koje se baziraju na tome (Pasivna, Zoom Punch, Hamon Fist, Spin Overdrive, Ripple Spread, True Will itd da ih ne nabrajam sve). Budući da ne moraš da brineš toliko o moći dok trošiš energiju, lvl 200 kartica kao i dosta kartica koja bafuju istu klasu u Jojo-u su poprilično korisne (Podižeš sebi slot al trošiš moć koja ti neće biti nešto korisna, daješ si neki mali sustain..).
Voda je zanimljiva klasa iz razloga što ti daje kontrolu (donekle) nad terenom i to što ti daje mogućnost da igraš supporta (pored toga imuniteti na napade iz blizine i generalno hydrification je +). Smatram da bi većina parova na forumu trebalo da ima barem 1 vodu u timu, po mogućnosti neko ko nije close combat ili samuraj ali nije uslov. Voda ide dobro uz Jojo isto zbog nekoliko tehnika iz Jojo-a koje deluju uz nju (Ono da hodaš po njoj pa dobiješ brzinu, Ripple Conductor i balončići donekle) ali opet nije toliki staple u ovom bildu, ja i dalje mogu koristiti te tehnike protiv nekog protivnika koji koristi vodu i slično. Uz moj bild više voda i ne ide toliko (Posebno posle nerfova na FMA, ne mogu prebacivati healthe mom saborcu. Još jedan razlog je što mi je saborac teški kaster tako da opet nemam razlog da idem klasu koja će buffovati close combat i samuraje). Uglavnom okej je pošto ti moć kao Jojo lik ćeš trošiti ali uglavnom umanjeno zato što ćeš šamarati pesnicama.
Munja mi je iskreno oke element, ništa posebno za Jojo klasu pored toga što ti daje mogućnost da se prebaciš na kastera sa sasvim pristojnim damage-om. Pored toga ima neke 2 tehnike koje su okej sa mnom (Flashy Assassin, eventualno ono da izbegavaš napade koje prate što može biti dobro). Uglavnom idem munju samo iz razloga što je jaka kao element i što mi daje neki mali utility (pored flashy assassina imam root tj imunitet na combat/samuraja, ono pridje mi brat ja mu kažem na pet metra si mi rootovan si i on svakako mi nije prišao i da izbegne to) i damage ako treba da se branim itd.
Ukratko, moram da ispišem za 3 još anime-a, Jojo je klasa u kojoj lemaš jako rukama i gde ne moraš da brineš toliko o moći ukoliko nisi u mogućnosti da igraš baš combat.
HunterxHunter :
Dimo, uz svo dužno poštovanje, majka ti je kurva.
U suštini tumačim HunterxHunter kao dosta jaku caster klasu, a što se tiče skillova idi šta oćeš neće ti biti bitno. Jako je zbunjujuća zato što imaš onih 6 keywordova, dok se pohvataš šta je šta prodju sati. Jedan od pluseva ove klase je što je apsolutno niko neće čitati nit razumeti ako se budeš borio kao hanter protiv nekog.
Moj neki opšti bild bi bio Munja/Vatra, eventualno Zemlja ili Voda zbog utility-a a poslednji skill nek ti se omakne stavi na šta oćeš opet neće biti bitno. Od sposobnosti bih išao 150 spretnosti i 150 na reflekse, što se mene tiče umesto refleksa može se ići npr preciznost pošto ćeš u svakom slučaju jebati majku sa damage-om. Mislim da nije potrebno previše ići in-depth sa ovom klasom ali želeo bih da napomenem jednu tehniku koja je poprilično opasna a to je Judgement chain.
Evo situacija - ti si neko ko je jako jadan. hxh igrač uspe da nanese neki opasan zagarantovani od razornosti. Ti baciš neki napad, on se lagano odbrani i baci ti judgement chain. Šta ćeš dalje? On je dao 100 moći a ti si primoran da izbaciš 300 da bi preživeo i nastavio da igraš igru bez tih 200 moći što je poprilično zajebano.
Uglavnom šta oću da kažem jeste da je klasa baš opasna za igranje protiv i da se mora baš baš dobro paziti i održavati odgovarajući pressure kako do ove situacije ne bi došlo.
Fullmetal Alchemist :
Još kraće
FMA je poprilično dobra i jaka caster klasa. Minus je to što si primoran da ideš vitalnost, ali ako uspeš da stigneš do onog kamena igra je za tebe maltene gotova.
Idealan bild nije toliko bitan, idi šta oćeš (sem heal klase) sve dok se klasifikuješ kao caster i dok imaš zemlju, eventualno senzor je okej. Sa Vitalnošću vraćaš 100 moći/healtha po potezu što može biti baš baš dobro u slučaju da uspeš da potrošiš manje od 100 moći. Donekle shvatam da FMA igrač će gubiti možda 50-100 moći po potezu al ono, opet ne verujem da će biti toliko strašno ako uspe da izvuče jednako ako ne i više moći iz protivnika.
Jedini minus iskreno je to što si slab na zagarantovan i što bilo koji zagarantovani (uopšteno dmg) skida direkt tvoju moć. S toga, zemlja je staple za ovu klasu zbog defence-a. Nema puno šta da se analizira ovde
Dragon Ball :
Dimo, uz svo dužno poštovanje, majka ti je kurva.
U suštini Dragon Ball je toliko bolesna klasa koja je ujedno i combat i caster klasa.
Ti kao igrač Dragon Balla ne treba da imaš mozak da bi igrao ovu igru. Zalepiš pasivnu, stekuješ nekoliko poteza i postaješ polako čudovište. Combat je možda neki staple, al nije toliko bitan. 300 snage (ili po 150 na snagu 150 na reflekse/brzinu, više se isplati na reflekse pošto brzinu svakako dobijaš). Ti izdržiš prvih nekoliko poteza, ne moraš ni da komituješ nit išta, samo sediš i braniš se i postaješ čudoviše. Malo dobiješ power level-a i tu samo preokreneš iz defanzive u ofanzivu, iliti iz close combat u kasterčinu.
Nema ovde šta puno da se analizira. Igraš pametno na energiju i combat, iscrpiš malo u medjuvremenu protivnika i onda kreneš da rokaš bolesnim damage-om. Dobijaš koga oćeš na skejling, ez.
Ako se nečega setim u medjuvremenu ću dodati u post, al ono ovo je neko moje mišljenje o navedenim klasama